torsdag 11 augusti 2011

Besök

I söndags fick jag ett så roligt besök. Erik o Birgit var här på kaffe.

bloggbilder 4 242

Det är då inte var dag man får med Erik på “pepparkakekalas”!

Idag fick jag en riktig chock, och den sitter i fortfarande. Jag kan liksom inte tro att det har hänt. Det var så otroligt! Den här familjen kom på besök och några av dom har jag aldrig träffat  och mamman var det säkert 15 år sedan sist.

bloggbilder 4 243

Känns dom igen?

Vi som lekte alla lov tillsammans som barn. Livet tog olika vägar och idag så stod hon bara här…. helt otroligt.

Tack snälla Eva för att du kom, det gladde mig så. Fantastiskt roligt att få träffa din familj! Så ska det ju också en “tidningsbärare” till att hitta oss här mitt ute i skogen! Bara det är fantastiskt duktigt gjort!

Det får inte ta 15 år tills nästa gång!

1 kommentar:

  1. Så roligt med oväntade besök!
    Här regnar det - som vanligt...
    Kram, Monica

    SvaraRadera