söndag 11 december 2011

Oh …. Dudley..

bloggbilder 2 004

En bedårande nallebjörn, hade han inte haft svans kunde han gått som björnunge! Kolla in skillnaden med bilden nedan där lille David Beckham syns.

bloggbilder 2 002

Viggo var med idag och hälsade på sina små ätteläggar. Beckham var mäkta imponerad av farsan och släppte honom inte för en sekund.

bloggbilder 2 003

Mamma Cilla ,Dudley och Stutsi.

bloggbilder 2 001

Darwin, “lille” Dudley , Beckham tillsammans med mormor Lill-ann, håller koll på Viggo.

En sak är klar, jag skulle inte kunna ha kennel för vem kan skiljas från det här gänget, och speciellt Dudley. Märks det att jag favoriserar någon? XD

2 kommentarer:

  1. Hmm, favoriserar - nej vem skulle det kunna vara...
    Dom är verkligen goa!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Hej! Du får väl ta med dej den söta valpen hem. Förstår inte hur du ska kunna skiljas från honom. Idag har jag varit och hämtat mitt nya modem på posten och tänk nu funkar datorn igen. Hoppas bara inte det är tillfälligt. Grymt svårt att inte komma ut på nätet.
    Idag höll jag på att få stopp i backen trots 4-hjulsdriften. Vi har blötsnö och mer kommer det nu. Inget roligt. Ska hämta in hundarna nu och sedan ska jag koka soppa.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera