måndag 31 augusti 2009

Telekrångel

Kära bloggarvänner, nu har jag fått gå till grannen för att komma in på nätet en liten sväng. Hade ju lite räkningar och så som skulle betalas och då passar jag på att förklara åter igen att jag kommer tillbaka så fort Televerket eller som det heter numera Relacom kan komma åt att gräva efter min kabel som befinner sig mitt ute i vår havre åker vilken inte är tröskad ännu. Såå nu väntar vi :

  1. på fint väder
  2. havren ska mogna
  3. havren ska tröskas
  4. Relacom ska få tid att komma och gräva

De skyller på herr SORK! Detta meningslösa kräk som inte bara äter mina morötter utan även försöker hacka sig in på min telelinje!!

Kramisar från en rastlös sork-hatare med internet-abstinens.

2 kommentarer:

  1. Lykke til, håper det ordner seg fort!

    SvaraRadera
  2. Hej på dej!
    Nu har vi kommit hem efter några sköna dagar i Östergötland.
    Har du inte fått reda på herr Sork ännu? Förstår att du är frusterad och har abstinens. Hoppas att det ordnar sej snart.
    Kramisar Birgitta

    SvaraRadera